سألت فتاة (تبلغ عمرها 25 سنة) 5 April, 2026
129 بنتى عمرها 25 سنه معظم الوقت عصبيه صوتها عالى تنفعل لأتفه الأسباب صعب السيطرة على انفعالها ونقض دائم لمن حولها خاصة الاب وعدم رضى عن نفسها أو أهلها
هي بنسبه كبيره هتحتاج تقييم نفسي لان الاسباب بتاعه العصبيه كثيره جدا ممكن يكون ضغط نفسي ممكن يكون مشكله نفسيه اشبه بالاكتئاب ممكن يكون رد فعل لسلوك معين ممكن يكون عدم رضا عن نفسها او عدم ثقه في نفسها كل حاجه ليها حل مختلف يفضل ان هي تتعرض على مختص نفسي يقدر يقيم سبب العصبيه والانفعال عشان يقدر يحط خطه مناسبه تقدر يكون ليها حل وما تتكررش مره ثانيه
