انا كنت عامله عمليه استئصال رحم من سنتين كان عندي نزيف...

[أسئلة طبية تخصص نساء وتوليد]

122 انا كنت عامله عمليه استئصال رحم من سنتين كان عندي نزيف شديد اسم الورم الورم الليفي الدكتوره كانت قايلاني يعني ممكن يرد تاني فانا النهارده ومن سنتين اول مره احس بتقلي جامد من تحت وحاسه زي ما يكون بحط ايدي راسي عيل محشوره فيها من تحت وعامله لي ثقل وتعبانه اعمل ايه ارجو من حضرتك ترد عليا في اسرع بالله عليك

حالة حضرتك محتاجه التوجه لعياده للكشف لمعرفه سبب الثقل والتورم من أسفل خصوصا بعد عمليه استىصال الرحم

أطباء في تخصص نساء وتوليد

المزيد من الاطباء تخصص نساء وتوليد