سألت فتاة (تبلغ عمرها 30 سنة) 22 March, 2026
153 دايما حاسه انى محبوسه جوا نفسي دايما مش عارفة انا مين وجيت الدنيا لى واعمل اى اسعد به نفسي دايما حاسه اني بكره نفسي ومش عايزاها كأن روحى جت غلط في الجسم دا والدنيا دى
الاول افتكري انتي جايه الدنيا ليه( وما خلقت الجن والإنس إلا ليعبدون) ثانيا واضح انك كارهه نفسك وده اما لاساءه اتعرضتي لها وصلتلك انك ما اتحبين ودي كده تروما محتاجه تتحل او لإحساس بالذنب بسبب غلطه او تقصير قصرتيه في حق نفسك وده يتحل بالإنجاز وانك تنصفي نفسك بس لازم تفتكري انها صنعة الله وتتحب وتحبيها عشان تقدري تنصفيها
