انا كتومه جدا و مبحبش اقول حاجه لحد و معنديش صحاب و...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

164 انا كتومه جدا و مبحبش اقول حاجه لحد و معنديش صحاب و ببقا ساكته هل كدا عادي بس ببقا عايزه اتكلم بس مش بتكلم عشان محدش قريب ليا

مساء الخير.. انك تبقي كتومة ده مضر ليكي علشان تبقي افضل .. احكي عن طريق إفراغ مشاعرك وافكارك عن طريق الكتابة

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي