سألت أنثى (تبلغ عمرها 16 سنة) 27 January, 2026
163 انا كتومه جدا و مبحبش اقول حاجه لحد و معنديش صحاب و ببقا ساكته هل كدا عادي بس ببقا عايزه اتكلم بس مش بتكلم عشان محدش قريب ليا
مساء الخير.. انك تبقي كتومة ده مضر ليكي علشان تبقي افضل .. احكي عن طريق إفراغ مشاعرك وافكارك عن طريق الكتابة
