سألت فتاة (تبلغ عمرها 19 سنة) 14 January, 2026
138 انا دائما حاسه بالوحده برغم أن انا حواليااا كتير دائما شكه في كل اللي حواليااا بسبب مواقف كتير حصلتلي وعل طول بفكر ودماغي بتموتني بجد وعل طول بعيط ومش بعرف انام غير بالمنوم بجد نفسي اتكلم بس انا بخاف بخاف من الناس انا بقالي شهرين مش بنزل من البيت ولو بنزل بكون خايفه اوي وبتوتر عل طول واوييي بجد عاوزه حل ونبي لان أنا تعبت ودائما باليل بفكر في الانتحار وان انا اموت نفسي بجد
ابعتي للدكتور وليد
علي الواتساب
هيساعدك ان شاءالله
علي الواتساب
هيساعدك ان شاءالله
