سأل شاب (يبلغ عمره 22 سنة) 12 January, 2026
67 السلام عليكم انا مشكلتي انا دايما ببتسم لما اتكلم مع اي حد والموضوع دا عاملي مشاكل كتير اوي وكرهت نفسي لأن ساعات ببتسم في وقت مشكله كبيرة او حد مريض وبيكون غصب عني ارجو الافادة واسف علي الاطاله
اوقات ده بيكون تصرف خارج عن الارادة وليه اكتر من سبب وفي طرق لحلها وتحسين التواصل مع الاخرين
