السلام عليكم انا مشكلتي انا دايما ببتسم لما اتكلم مع...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

67 السلام عليكم انا مشكلتي انا دايما ببتسم لما اتكلم مع اي حد والموضوع دا عاملي مشاكل كتير اوي وكرهت نفسي لأن ساعات ببتسم في وقت مشكله كبيرة او حد مريض وبيكون غصب عني ارجو الافادة واسف علي الاطاله

اوقات ده بيكون تصرف خارج عن الارادة وليه اكتر من سبب وفي طرق لحلها وتحسين التواصل مع الاخرين

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي