سألت فتاة (تبلغ عمرها 25 سنة) 12 January, 2026
1433 ليه بيأذي نفسي ومش بصدق حد ودايما جوايا فكره الانتحار واني مستهلش اي حاجه حلوه ف الدنيا ودايما موجوعه
مساء الخير
فاهماكي
دة يقول انك واجهتي صدمات وصعوبات كتير في حياتك
محتاجة تشتغلي علي ثقتك بنفسك
وتتعلمي مهارات بيها تتحملي الضيق وتتعاملي معاه بشكل صحي وتفلتري افكارك
وبشكل كبير هناك اضطراب في الشخصية محتاجة متخصص يعمل اختبار ويشوف درجته عشان يقدر يدعمك ويعدلك مفاهيمك
فاهماكي
دة يقول انك واجهتي صدمات وصعوبات كتير في حياتك
محتاجة تشتغلي علي ثقتك بنفسك
وتتعلمي مهارات بيها تتحملي الضيق وتتعاملي معاه بشكل صحي وتفلتري افكارك
وبشكل كبير هناك اضطراب في الشخصية محتاجة متخصص يعمل اختبار ويشوف درجته عشان يقدر يدعمك ويعدلك مفاهيمك
