سألت فتاة (تبلغ عمرها 26 سنة) 12 January, 2026
512 ليه مش بثق في حد ودايما بشك في اللي حواليا مع اني ببقا عارفه انهم مش كدابين وانا اللي بكدب دايما وبأذي نفسي اي الحل انا مخنوقه من نفسي
محتاجة تتصالحي مع نفسك في البداية و تشوفي في نفسك مصدر أمان ف بالتالي هتشوفي اللي قدامك مصدر أمان لإن تعامل الإنسان مع اللي حواليه بالذات اللي أضعف منه أو أقل منه بيكون مراية لتعامله مع نفسه
