ليه مش بثق في حد ودايما بشك في اللي حواليا مع اني ببقا...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

512 ليه مش بثق في حد ودايما بشك في اللي حواليا مع اني ببقا عارفه انهم مش كدابين وانا اللي بكدب دايما وبأذي نفسي اي الحل انا مخنوقه من نفسي

محتاجة تتصالحي مع نفسك في البداية و تشوفي في نفسك مصدر أمان ف بالتالي هتشوفي اللي قدامك مصدر أمان لإن تعامل الإنسان مع اللي حواليه بالذات اللي أضعف منه أو أقل منه بيكون مراية لتعامله مع نفسه

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي