سألت فتاة (تبلغ عمرها 18 سنة) 12 January, 2026
94 خرجت من علاقة كانت متعبة نفسيًا ولسه آثارها موجودة، وبحس بتعلّق وألم رغم إني بعدت، أتعامل مع ده إزاي؟دي أول مرة أفكر أتكلم مع مختص نفسي، ومتوتره شوية، حابه أعرف أبدأ إزاي وهل الكلام مع دكتور نفسي هيكون مفيد لحالتي؟
اكيد مفيد ، فيه اكتر من مرحله بنعدي بيها زي ادراك الاحتياجات ، نوع او نمط التعلق و كمان ازاي اتعامل مع مشاعري ف طبعا خطوه ممتازه تكلمي مختص
