السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اتخبطت ف صوبع...

[أسئلة طبية تخصص عظام]

128 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اتخبطت ف صوبع السبابه ف اديا اليمين وورم ومن العقله التانيه ومن ساعة الخبطه ومش عارفه احركو خالص عملت اشاعه الدكتور قال مفيش كسر وطلب مني اشاعه رنين ممكن اعرف لي طلب اشاعه رنين وممكن يكون اي

ممكن عايز يستبعد وجود تمزق بالاربطه والاوتار..

أطباء في تخصص عظام

المزيد من الاطباء تخصص عظام