انا ابنى من 10سنوات. مش بتكلم مع حدا ولا بيطلع من الاوضه...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

457 انا ابنى من 10سنوات. مش بتكلم مع حدا ولا بيطلع من الاوضه الا دخلو الحمام بس

ينصح بالعرض علي أخصائي نفسية و عصبية اطفال

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي