انا بنسى كتير اووي عندي اضطراب في النوم مش بعرف انام...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

451 انا بنسى كتير اووي عندي اضطراب في النوم مش بعرف انام بزهق كتير بعيط كتير بقيت عصبيه جداا وبقعد لوحدي كتير مش بحب اختلط بحد بحب الوحده وبكلم نفسي كتير هل انا كده مريضه نفسيه

الاعراض اللي حضرتك وصفتيها تشبه اعراض الاكتئاب لكن تحتاج مزيد من التقييم للتشخيص السليم

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي