سألت أنثى (تبلغ عمرها 15 سنة) 25 September, 2025
451 انا بنسى كتير اووي عندي اضطراب في النوم مش بعرف انام بزهق كتير بعيط كتير بقيت عصبيه جداا وبقعد لوحدي كتير مش بحب اختلط بحد بحب الوحده وبكلم نفسي كتير هل انا كده مريضه نفسيه
الاعراض اللي حضرتك وصفتيها تشبه اعراض الاكتئاب لكن تحتاج مزيد من التقييم للتشخيص السليم
