سأل رجل (يبلغ عمره 50 سنة) 9 January, 2026
401 أجريت عملية زرع مسمار نخاعي في الفخد من أربع شهور..الان بمشي بعكاز ..حركة معقولة ..حسب رأي الدكتور اللي اجري الجراحة مع المشي من غير عكاز احيانا وبقلة ..لا يوجد الم في الفخد نهائي..كل المشكلة في الركبة وقصبة الرجل ...الم ..حرقان .. تنميل..ورم مش كبير فوق الركبة من اعلي الجانب الأيمن تحت عضلة الفخد .....مع احساس بعدم ثبات الركبة
لازم تقييم المريض من حيث الأشعة والفحص قد يتأخر اللحام لمدة ٦ شهور على حسب الحالة وشكل الكسر
