بعد الولاده الطبيعه في المنزل حصل نزيف والحمد لله...

[أسئلة طبية تخصص نساء وتوليد]

192 بعد الولاده الطبيعه في المنزل حصل نزيف والحمد لله اتعالجت وكان عندي ألم في الحوض بس حاليا مش زي الاول ودلوقتي بقي عندي عدم تحكم في البراز ما الأسباب وايه هو الحل وجزاكم الله خيرا

قد ينتج من الولادة الطبيعية تهتك بالعضلات المتحكمة فى عملية التبرز قد تحتاج لتدخل جراحى او اعادة تأهيل لعضلات الحوض بالعلاج الطبيعى حسب درجة الإصابة

أطباء في تخصص نساء وتوليد

المزيد من الاطباء تخصص نساء وتوليد