أنا عندى تفكير وخوف من الموت التفكير زايد معايا اوى...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

881 أنا عندى تفكير وخوف من الموت التفكير زايد معايا اوى بيجي احساس فى جسمى بالخوف و قبضة فى القلب واحس خلاص انى هموت دلوقتى وأدنى افكر واستمر الموت والخوف يسيطر علي اوى والتفكير

ده ممكن يكون اعراض قلق
والتخلص من القلق كتابه الافكار المقلقه اللى شاغله بالك ومسببالك القلق ومقارنتها بالواقع
خوفك من الموت همينعك من الحياه بس عمره ما همين الموت ... ف استغلي وقتك بالتركيز ع نفسك وحياتك لان ده اللى ف ايدك وسيارتك دلوقت
بدل التفكير حاجه مش ف ايدك ولا سيطرتك

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي