سألت إمرأة (تبلغ عمرها 42 سنة) 7 January, 2026
463 باخد ولينتا ولاموترين وسبرباس وتشخيص الدكتور اكتئاب مزمن ولكن لسه مش عايزة اعمل حاجة ولو اضطرات اعمل حاجة في البيت باخد وقت طويل جداا عايزة ابقا في السرير تعبانة ومش حابة اتعامل مع بني ادمين بجز كتيرر علي اسناني لدرجة ان فكي وجعني علي طول ذكريات مؤلمة عيشتها بتهاجمني لوحدها مش انا اللي بفتكرها عندي صداع طول الوقت وكان في حاجة في دماغي وجعاني مش عايزة انزل الشغل ولا عايزة اعمل حاجة طخنت جدااا وده مخليني مش قادرة ابص في المرايا حاسة ان انتهات وهفضل طول عمري كدة ساعات ببص للبيت وبلاقي نفسي لوحدي بتخض وبرجع عادي
ممكن حضرتك تحتاجي مراجعه للعلاج و تغييره او تعديله.
