145 انا ديما مخنوق وتعبان ومن فطرة حولت انتحر بسبب مشكلة كانت متعلقة ببنت واهلي لما عرفو كسرو موبيلي وحرموني اني اكلمها وانا كنت بحبها جداا بعدها حولت انتحر واخدت كمية ادوية كبيرة اوي جيت تاني بوم بعد الحادث دة تعبت اوي اوي اوي وكليتي وبطني كانو بينهارو وبعدها قعدت فطرة بركب محايل وحاجات كتير اوي وأدوية جفاف بس انا فعلا كنت عايز اموت الكلام دة السنة اللي قبل الفاتت من ساعتها وانا نفسيا متدمر حاسس ان ديما جوايا حاجه بيظة حاسس اني مش كويس ديما مخنوق وزعلان نكون وسط لمة صحاب ضحك وهزار فجاة انا اتعب وازعل واتخانق واخد جنب حاسس ديما اني وحيد كتير بحس اني مش عايز اعيش ولحد دلوقتي بحس بالاحساس دة كتير مش قادر اتعايش بسهولة مش قادر بقيت باذي اللي حوليا يا بالكلام يا بالفعال لاني متاكد ان محدش هيفضل معايا وكلو هيسبني ويمشي وحاسس اني تعبان اوي اوي اوي ونفسيتي تحت الصفر ياريت ونبي رد في أسرع وقت لاني بضيع
الحل فى المقابله ومواجهة كل الحاجات اللى تعبان منها وتلاقي التوجيه الصح
لانك فاقد الثقه والأمان مع اقرب الناس ليك
