ديما بحس اني قربت اموت وبيجيلي احلام برضو عن الموت...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

209 ديما بحس اني قربت اموت وبيجيلي احلام برضو عن الموت وقله نوم وبفتكر حاجات كتير من زمان لااراديه مثل شوارع اماكن أشخاص وبحس بعدم ادراك

اللي بيحصلك من عدم ادراك اسمه الطبي Derealization وده بيحصل لعقلك لتخفيف الصدمة والاعراض اللي حكتيها دي اعراض panic / anxiety محتاجة تحكي اكتر وافهم منك علشان اقدر اشخص التشخيص التفارقي
الف سلامة عليكي

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي