سألت فتاة (تبلغ عمرها 18 سنة) 6 January, 2026
209 ديما بحس اني قربت اموت وبيجيلي احلام برضو عن الموت وقله نوم وبفتكر حاجات كتير من زمان لااراديه مثل شوارع اماكن أشخاص وبحس بعدم ادراك
اللي بيحصلك من عدم ادراك اسمه الطبي Derealization وده بيحصل لعقلك لتخفيف الصدمة والاعراض اللي حكتيها دي اعراض panic / anxiety محتاجة تحكي اكتر وافهم منك علشان اقدر اشخص التشخيص التفارقي
الف سلامة عليكي
الف سلامة عليكي
