بقالي اكتر من سنه بعاني من حكه صعبه في منطقه المهبل...

[أسئلة طبية تخصص نساء وتوليد]

146 بقالي اكتر من سنه بعاني من حكه صعبه في منطقه المهبل واخد جرعه المضاد الحيوي ويهدي الدنيا شويه وترجع تاني بعد فتره وحكه شديده انا انسه وبغير الاندر يوميا ومش بغسل باي غسولات نهائي غير جولد ومره واحده بعد البريود الالتهابات دي ظهرت عندي من كام سنه كنت اول مره استخدم غسول نسائي واستخدمت بتاع اي كير الفوم مره واحده ومن بعدها حصلي الالتهابات دي ممكن اعرف السبب ايه والعلاج ساعات بحط كيناكومب بس مش حساه بيعمل حاجه

محتاجين نعمل مسحه من المهبل ومزرعه نحدد نوع الميكروب والعلاج المناسب

أطباء في تخصص نساء وتوليد

المزيد من الاطباء تخصص نساء وتوليد