لي أنا مش قدره اتخلص من الماضي طول الوقت بفكر فيه...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

864 لي أنا مش قدره اتخلص من الماضي طول الوقت بفكر فيه

الطبيعى نفكر ف الماضى مش ننساه بس نفكر فيه ونرجعله نتعلم منه مش يوقفنا ونجلد نفسنا ع اخطائنا فيه ونقف عند الأخطاء ديه

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي