انا تعبت من كل حاجه وبوصل الانتحار في اي عصبيه أو ضغط...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

1844 انا تعبت من كل حاجه وبوصل الانتحار في اي عصبيه أو ضغط ومحدش تمام بيسمعني

طالما اخدتي خطوة انك تسألي عن حل ف ده معناه انك هتكوني احسن
شرفينا ف العياده و ان شاءالله هنقدر نساعدك

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي