اخويا عنده مشكله مش بيعرف يتعامل مع الناس مندفع ومش...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

63 اخويا عنده مشكله مش بيعرف يتعامل مع الناس مندفع ومش بيعرف يواجه ولايدافع عن نفسه ومعتقد أن ضرب بابا ليه من وهو صغيربغرض تأديبه ده خلاه ضعيف ومش عارف يواجه حد وشخصيته ضعيفه ومش راضي يقدم في شغل ولا عاوز ياخد خطوه متقدمه في حياته حتي مش حاطط هدف في حياته ولا شغل ولا تعليم ولا اي حاجه

فاقد الشغف والدافعين ومحتاج لجلسات دعم نفسي ده غير ان العنف الجسدي بيكون ليه عامل نفسي خصوصا مع الشخصيات الحساسه

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي