سألت فتاة (تبلغ عمرها 24 سنة) 3 January, 2026
158 حصل خلاف بين اهلي وأهل خطيبي مع العلم انهم هم الغلط من البدايه
وخطيبي وقف جنب ابوه ومن ساعتها مش بيكلمني وجالي انهيار عصبي ومن ساعتها وانا بنام كتير ولم بقوم بعيط وعاوزه اكلمه وهم رفضين ودا تعبني اكتر ممكن اعرف اي بيحصلي
اللي بيحصلك رد فعل نفسي طبيعي بعد صدمة عاطفية وخذلان، وده مسبب حزن شديد واكتئاب تفاعلي ظهر في صورة نوم كتير وبكاء مستمر. ده مش ضعف منك، لكنه محتاج دعم واحتواء وتنظيم للمشاعر، ومع المتابعة النفسية الأعراض دي بتتحسن
