سألت إمرأة (تبلغ عمرها 42 سنة) 29 December, 2025
858 نفسيا مش كويسه ومن طبعى نادر الشكوى أو الكلام بس بقيت بعيط كتير وبقيت عايزة ابقى لوحدى وفى نفس الوقت الناس يكونوا جنبى
عايزة اختفى
بقيت انام وعايزة اصحى عشان اتابع شغلى وبجيبها فى النوم واقول مافيش وقت اطلع
اعمل اى
ادراكك ان ف مشكله وان النوم وسيله هروب ده اول الطريق الصح للتغير لان الإدراك مهم جدا
علشان نحل المشكله ديه لازم نواجهه مشاكلنا ..لان الهروب مش احسن طريقه للحل
علشان نحل المشكله ديه لازم نواجهه مشاكلنا ..لان الهروب مش احسن طريقه للحل
