نفسيا مش كويسه ومن طبعى نادر الشكوى أو الكلام بس بقيت...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

858 نفسيا مش كويسه ومن طبعى نادر الشكوى أو الكلام بس بقيت بعيط كتير وبقيت عايزة ابقى لوحدى وفى نفس الوقت الناس يكونوا جنبى
عايزة اختفى
بقيت انام وعايزة اصحى عشان اتابع شغلى وبجيبها فى النوم واقول مافيش وقت اطلع
اعمل اى

ادراكك ان ف مشكله وان النوم وسيله هروب ده اول الطريق الصح للتغير لان الإدراك مهم جدا
علشان نحل المشكله ديه لازم نواجهه مشاكلنا ..لان الهروب مش احسن طريقه للحل

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي