عندي ارتجاع مراري في الجهاز الهضمي ودكتور رشحلي اروح...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

98 عندي ارتجاع مراري في الجهاز الهضمي ودكتور رشحلي اروح لدكتور نفسيه وعصبيه عشان يكتبلي علاج خفيف شويه لاني كنت باخد سيكوريل 300 وكان سبب في زياده الوزن والنوم المستمر

ليه اساسا تاخذ دواء نفسي - السيركويل - لو صرف بواسطة طبيب من الأفضل ترجع له يكتب لها البديل المناسب لحالتها

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي