عملت اختبار منزل من اسبوع وطلع اجابي وبعدين عملته...

[أسئلة طبية تخصص نساء وتوليد]

70 عملت اختبار منزل من اسبوع وطلع اجابي
وبعدين عملته تاني النهارده طلع خط باهت واحد بس c مع العلم ان اخر دوره كانت يوم 11/20

نورينا ف العياده يا فندم

أطباء في تخصص نساء وتوليد

المزيد من الاطباء تخصص نساء وتوليد