ايه حل اني محسش اني عايش ببص للناس بس مش حاسس بوجودي...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

16 ايه حل اني محسش اني عايش ببص للناس بس مش حاسس بوجودي وسطهم مش عارف بحرك جسمي ازاي ولا بتكلم ازاي الناس حواليا ببتفاعل و تدخل علاقات و انا مش حاسس بوجودي اصلا ساعات ابص لاهلي مثلا و اقول مين دول؟ او انا مين اصلا
الحوار ده بيخليني مش مركز فحاجة فحياتي و مش عارف ادخل اي علاقة جد فحياتي

دا محتاج متابعه وجلسات عشان تقدر تفهم نفسك وتتواصل معاها وجوديا وتتصل باللحظه الحالية وتعيشها بأحساس

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي