سأل شاب (يبلغ عمره 18 سنة) 26 December, 2025
16 ايه حل اني محسش اني عايش ببص للناس بس مش حاسس بوجودي وسطهم مش عارف بحرك جسمي ازاي ولا بتكلم ازاي الناس حواليا ببتفاعل و تدخل علاقات و انا مش حاسس بوجودي اصلا ساعات ابص لاهلي مثلا و اقول مين دول؟ او انا مين اصلا
الحوار ده بيخليني مش مركز فحاجة فحياتي و مش عارف ادخل اي علاقة جد فحياتي
دا محتاج متابعه وجلسات عشان تقدر تفهم نفسك وتتواصل معاها وجوديا وتتصل باللحظه الحالية وتعيشها بأحساس
