كنت عامل عمليه اوعيه دمويه تجمع صديد بالورك وطلع عندي...

[أسئلة طبية تخصص عظام]

63 كنت عامل عمليه اوعيه دمويه تجمع صديد بالورك وطلع عندي سكر وركبت جهاز الفاك لسحب الصديد ودلوقت ورجليه دلوقت المفصل بتاع الفخد من فوق الآلام شديدة

لازم الفحص و طلب الاشاعات للوصول لتشخيص صحيح

أطباء في تخصص عظام

المزيد من الاطباء تخصص عظام