وانا مشي بيجيلي حاله بحس اني بفقد اتزاني وضربات قلب...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

853 وانا مشي بيجيلي حاله بحس اني بفقد اتزاني وضربات قلب سريع وخوف وتوتر وملل وحساس اني اموت شويه ببقي كويس الحاله دا متتكرر معيا علي فترات ومفعرفش انام كويس دماغ حس انها مبتفصلش

ده من اعراض القلق وده ممكن يكون بسبب تفكيرك ف موضوع او مشكله طول الوقت او ضغوطات نفسيه متراكمه التعامل مع هذه الضغوطات وفهمها بشكل واعى هيخليك تكون أفضل

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي