يا دكتور انا علطول بتعصب بشكل مستمر بسبب او من غير سبب...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

38 يا دكتور انا علطول بتعصب بشكل مستمر بسبب او من غير سبب وديما بتعصب ع اولادي وبضربهم وممكن يكون السبب مش مستدعي كدا بس ببقا زهقانه غير ان عندي وسواس بحبش اي حاجه تتنقل من مكانها بحبش ولادي يجروا ويلعبوا فالشقه وافضل ازعقلهم واتعصب عليهم
بقيت علطول عصبيه ووشي بهتان وحوالين عيني اسمر اوي وكل يشوفني يقولي انتي تعبانه كرهت نفسي وكرهت حياتي كلها تنصحني اعمل اي

العصبيه الذياده دي من أعراض الاكتئاب ..ممكن تنورينا ونشوف اي السبب ال وصلنا للحاله دي باذن الله

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي