بنسي ك حاجه ومش بعرف اتذكر الختوه من الدروس وعلطول...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

165 بنسي ك حاجه ومش بعرف اتذكر الختوه من الدروس وعلطول متعصبه وبعيط

بتنسي عشان عقلك مشغول بحاجه تانيه غالبا overthinking وده كمان اللي معصبك حاولي تكتبي الافكار اللي في دماغك وتردي عليها وتحددي وقت للتفكير عشان تسيطري علي التفكير المفرط

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي