سألت فتاة (تبلغ عمرها 18 سنة) 20 December, 2025
422 لماذا نشعر بالتوهم والتوتر في المعظم
فى اسباب كتير للتوتر منها حاجات ليها علاقة بالشخصية اللى طبيعتها بتفكر فى كل حاجة اكتر من الطبيعى ومنها اضطرابات القلق بأنواعها وب اختلاف الحاجة اللى بتسبب القلق ومنها حاجات ليها علاقة بظروف طارئة بتحصل معاها زيادة للقلق
التوهم كمان كلمة واسعة ممكن تبقى عرض لأمراض كتير حسب الحالة والوقت اللى بيحصل فيه العرض دا
الاتنين ممكن يحتاجوا علاج بالجلسات والعلاج المعرفى وممكن يحتاجوا ادوية حسب الحالة وشدة الاعراض
التوهم كمان كلمة واسعة ممكن تبقى عرض لأمراض كتير حسب الحالة والوقت اللى بيحصل فيه العرض دا
الاتنين ممكن يحتاجوا علاج بالجلسات والعلاج المعرفى وممكن يحتاجوا ادوية حسب الحالة وشدة الاعراض
