سألت فتاة (تبلغ عمرها 21 سنة) 20 December, 2025
870 عاوزه اتعالج من التعلق بالبشر مش بعرف اعتمد ع نفسي وعندي فراغ كبير اووي ومش عارفه اتخلص من الفراغ دا ممكن الحل وجزاكم الله خيرا
اهم حاجه لازم نفهم سبب التعلق علشان تعرفى تركزى ع نفسك واهدافك وتبداى تتعلقي بحلمك مش بأشخاص
