عاوزه اتعالج من التعلق بالبشر مش بعرف اعتمد ع نفسي...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

870 عاوزه اتعالج من التعلق بالبشر مش بعرف اعتمد ع نفسي وعندي فراغ كبير اووي ومش عارفه اتخلص من الفراغ دا ممكن الحل وجزاكم الله خيرا

اهم حاجه لازم نفهم سبب التعلق علشان تعرفى تركزى ع نفسك واهدافك وتبداى تتعلقي بحلمك مش بأشخاص

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي