اللي خلاني ادور علي الحب ف السن ده اني ماليش حد حنين...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

577 اللي خلاني ادور علي الحب ف السن ده اني ماليش حد حنين عليا عمري ما حسيت بالأمان دايما اهلي بيفرقو بيني وبين اخواتي عمري ما حسيت ان حد مهتم بيا
انا اه سني صغير بس شوفت كميه خذلان وتعب ف حياتي دايما بجرح نفسي واعور ف جسمي من كتير الخنقه
احكي لحد قريب ماعنديش حد قريب اصلا كلهم خذلوني

انا فاهم قد ايه الوضع صعب جدا وان مفيش حد فاهم حاجه ودا حق طبيعي
بس السلوك الي بيحصل دا غلط فكرة الجرح أو أن أعور نفسي لازم تعترضي علي حد متخصص يقدر يساعدم

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي