سألت أنثى (تبلغ عمرها 17 سنة) 17 December, 2025
104 تعبت اوي نفسيا وبقيت بخاف من البشر والحب وبحب شخص مش عارفه اطلعه من دماغي وروحت لدكتور نفسي عطاني مهدئات وخلاص
ال move on بياخد وقت أظي لنفسك فرصة انك تحسي بالوجع بس أتأكدي ان ده هيخلص وحاولي تشوفي ايه السبب اللي يخليكي عايزة تدوري علي الحب فالسن ده
وأشغلي نفسك أكتر بدراستك و المذاكرة وأخرجي مع أصحابك أو جربي حاجات جديدة عشان تعيشي سنك أكتر واتكلمي مع حد بترتاحيله
وأشغلي نفسك أكتر بدراستك و المذاكرة وأخرجي مع أصحابك أو جربي حاجات جديدة عشان تعيشي سنك أكتر واتكلمي مع حد بترتاحيله
