تعبت اوي نفسيا وبقيت بخاف من البشر والحب وبحب شخص مش...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

104 تعبت اوي نفسيا وبقيت بخاف من البشر والحب وبحب شخص مش عارفه اطلعه من دماغي وروحت لدكتور نفسي عطاني مهدئات وخلاص

ال move on بياخد وقت أظي لنفسك فرصة انك تحسي بالوجع بس أتأكدي ان ده هيخلص وحاولي تشوفي ايه السبب اللي يخليكي عايزة تدوري علي الحب فالسن ده
وأشغلي نفسك أكتر بدراستك و المذاكرة وأخرجي مع أصحابك أو جربي حاجات جديدة عشان تعيشي سنك أكتر واتكلمي مع حد بترتاحيله

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي