عندي احساس بالغضب و العصبيه احيانا بيتملكني مش عارف اتحكم فيه

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

105 عندي احساس بالغضب و العصبيه احيانا بيتملكني مش عارف اتحكم فيه

بسبب الضغوط النفسيه تحول الإنسان الى طاقه غضب ومن الضرورى التحكم واداره النفس وتفريغ السلبيات مع متخصص لتعديل السلوك والمواظبة على السلوكيات الصح لعدم تدهور الوضع النفسي

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي