العصبيه زياده ومفيش تحكم عصبيه علي ابسط الامور

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

845 العصبيه زياده ومفيش تحكم عصبيه علي ابسط الامور

خلينا نسمى المشاعر بالمصطلح الصح
مش عصبيه هى غضب وتراكمات نتيجه الكبت
والتحكم فيها معرفه اصل الغضب والتعامل معاه بشكل صحيح

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي