بنتي عندها 13سنه استخدمت الفيب في المدرسه لاكتر من مره...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

1301 بنتي عندها 13سنه استخدمت الفيب في المدرسه لاكتر من مره مع التنبيه والفصل المؤقت وبتتباهي بيه كان مش هاممها اتكلمت. علي السمعه وبتقول علي نفسها حاجات وحشه مش حاصله و المدرسه انزرتها وبطلت لكن تاني رجعت وبتقولي مضغوطه وانا عيانه في مخي تعبت جدا من تكرار نفس الخطأ كأنها مش فاهمه

هي دي كلها أعراض لاضطراب الشخصيه الحديه البنت هتحتاج برنامج تعديل سلوك

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي