عندي التواء واضح وكل شويه بيزيد في الكاحل في القدم...

[أسئلة طبية تخصص عظام]

33 عندي التواء واضح وكل شويه بيزيد في الكاحل في القدم اليمين وانا مريضه سكر وضغط وفي جلطتين في المخ وعندي التهاب حاد في الاعصاب نتيجه من السكر كنت عاوزه اعرف علاج رجلي هيكون ازاي لاني مش بعرف امشي عليها خالص

هنعمل اشعة نحدد وضع العظام اخباره ايه
و هنحتاج تحليل سكر تراكمى عشان نعرف السكر متظبط و لا لأ
و اخيرا فحص للاحساس فى الكاحل و القدم و حالة الجلد
و بناءا على الحاجات ديه نقدر نحط خطة علاجية ان شاء الله

أطباء في تخصص عظام

المزيد من الاطباء تخصص عظام