سألت أنثى (تبلغ عمرها 16 سنة) 12 December, 2025
158 اشعر بحزن شديد و عدم الرغب في فعل اي شئ و انعدام الثقة في جميع الناس لماذا هذا
اللي بتقولي عليه ده مؤشر إنك مريتِ بضغط نفسي كبير لفترة طويلة، ومع الوقت الجسم والعقل بيبتدوا ينهاروا بالطريقة دي.
الإحساس بالحزن الشديد، فقدان الرغبة، وعدم الثقة في الناس—دي أعراض محتاجة نسمعها ونفهمها، مش نتجاهلها.
أنصحك إنك تتكلمي مع مختص نفسي علشان نحدد السبب الحقيقي ونبدأ نحط خطة علاج تساعدك ترجعي توازنك.
وانا هنا معاكي خطوة بخطوة، ومش لوحدِك في اللي بتحسي بيه
الإحساس بالحزن الشديد، فقدان الرغبة، وعدم الثقة في الناس—دي أعراض محتاجة نسمعها ونفهمها، مش نتجاهلها.
أنصحك إنك تتكلمي مع مختص نفسي علشان نحدد السبب الحقيقي ونبدأ نحط خطة علاج تساعدك ترجعي توازنك.
وانا هنا معاكي خطوة بخطوة، ومش لوحدِك في اللي بتحسي بيه
