ابني 20 سنه كان متفوق ومن ثلاثسنوات دخل في اكتاب بسبب...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

861 ابني 20 سنه كان متفوق ومن ثلاثسنوات دخل في اكتاب بسبب صدمه عاطفيه وبقال ثلاث سنوات في الثانويه العامه ومش بيزاكر ولا بيدخل الامتحان وبيدور علي اي شئ يلهيه عن الدراسه هو نفسه يبقي حاجه بس مش قادر يدخل في المزاكره

هنا محتاجين نفك التعلق علشان يقدر يتعامل مع الموضوع صح ويتعلم منه ويتخطاه

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي