سأل شاب (يبلغ عمره 20 سنة) 11 December, 2025
861 ابني 20 سنه كان متفوق ومن ثلاثسنوات دخل في اكتاب بسبب صدمه عاطفيه وبقال ثلاث سنوات في الثانويه العامه ومش بيزاكر ولا بيدخل الامتحان وبيدور علي اي شئ يلهيه عن الدراسه هو نفسه يبقي حاجه بس مش قادر يدخل في المزاكره
هنا محتاجين نفك التعلق علشان يقدر يتعامل مع الموضوع صح ويتعلم منه ويتخطاه
