طب لو مش عارفه اتخطى الماضي ولا اتعلم منو ايه المظلوب...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

106 طب لو مش عارفه اتخطى الماضي ولا اتعلم منو ايه المظلوب مني

مفيش مشكلة إنك لسه مش عارفة تتخطي أو تتعلم من الماضي، المطلوب دلوقتي إنك تسمحي لنفسك تحسي، من غير ضغط أو حكم، ومع الوقت والفهم التدريجي، هتعرفي تتعاملي وتتعلمي.

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي