انا ديما ليه بتعصب بسرعه

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

165 انا ديما ليه بتعصب بسرعه

لانك لسه مش فاهمه نفسك افكارك ومشاعرك و خصوصا انك في فترةًالبلوغ فطبيعي بيكون في لغبطه محتاجه تفهمي نفسك حاولي تعملي ده بانك تكتبي حاسه بايه وايه الافكار اللي في دماغك

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي