سألت أنثى (تبلغ عمرها 15 سنة) 10 December, 2025
165 انا ديما ليه بتعصب بسرعه
لانك لسه مش فاهمه نفسك افكارك ومشاعرك و خصوصا انك في فترةًالبلوغ فطبيعي بيكون في لغبطه محتاجه تفهمي نفسك حاولي تعملي ده بانك تكتبي حاسه بايه وايه الافكار اللي في دماغك
