عندي ألم حاد في سلسله

[أسئلة طبية تخصص عظام]

189 عندي ألم حاد في سلسله

شرفنا حضرتك ف العيادة ف الوقت اللي يناسب حضرتك نفحص حضرتك و نحدد لو محتاجين اشعة و ايه النوع المناسب و الف سلامة علي حضرتك

أطباء في تخصص عظام

المزيد من الاطباء تخصص عظام