انا دايما عندى توتور بدون اى سبب وبيسبب لياا ارق وهلع...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

221 انا دايما عندى توتور بدون اى سبب وبيسبب لياا ارق وهلع ودايما احس ان جسمى فيه فورا الحل اى

محتاج يافندم تتابع الطريقة اللى بتفكر بيها من خلال الوعى والاستبصار والافضل تحجز مع دكتور لمعرفة الأعراض اللى بتعانى منها ويتم التشخيص واستخدام الوسائل العلاجية المناسبة لحالتك

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي