لو في طفل مره واحده طلع ليه خراج ما بين الورك و الحوض و...

[أسئلة طبية تخصص عظام]

136 لو في طفل مره واحده طلع ليه خراج ما بين الورك و الحوض و ده من جوه يعني بين العضم مش ظاهر من برا و اكتشفنا ده في الاشعه و اخد علاج كتير و ما في فائده و بيعرج بجيبه هل في حل المشكله دي لانه هو طفل في 5 ابتدائي

اية هي الفحوصات اللي اتعملت للطفل ؟

أطباء في تخصص عظام

المزيد من الاطباء تخصص عظام