انا عامل عمليه رباط صلبي و ضروف هلالي من 5سنين و بيجي...

[أسئلة طبية تخصص عظام]

192 انا عامل عمليه رباط صلبي و ضروف هلالي من 5سنين و بيجي الشتاء بتوجعني شويه وخلاص دلوقت رجلي مش قادر ادوس عليها من غير اي حاجه ولا لعبت ولا اتخبط .ركبتي فيها الم رهيب و وجع مش قادر ادوس عليها

لابد من الفحص الطبي الجيد واستكمال الفحوصات الطبية ومباشرة الحالة من خلال الطبيب المعالج مباشرة وعمل أشعة رنين مغناطيسى

أطباء في تخصص عظام

المزيد من الاطباء تخصص عظام