ايدي بتتخنق من عند المعصم و بعدين وصلت للكوع و بعدين...

[أسئلة طبية تخصص عظام]

127 ايدي بتتخنق من عند المعصم و بعدين وصلت للكوع و بعدين الكتف و كشفت مرتين قبل كدا و اخر مره الدكتور ادني جلسات علاج طبيعي بس بعد م خلصت الادويه و جلسات العلاج الطبيعي رجع الالم اسوء و ايدي بقت كلها تنمل و عندي وجع برضوا ف منطقه الاندر ارم و تحت هضمه الترقوه الوجع دا بيبقى زي خنقه كدا و الدكتور كان قالي قبل كدا أنه دا التهاب ف اعصاب الرقبه ف ممكن احتاج لحقن أو عملية و اي بالظبط

هنحتاج نعمل اشعة علي اليد ورسم عصب علشان نعرف الالم منين بالضبط

أطباء في تخصص عظام

المزيد من الاطباء تخصص عظام