انا كل فترة فى حاله اكتئاب والمرة دي الحاله اكتر وبقيت...

[أسئلة طبية تخصص نفسي]

685 انا كل فترة فى حاله اكتئاب والمرة دي الحاله اكتر وبقيت ساكته دايما مش بيعدي فترة غير وانا برجع لنقطه الصفر تاني والمرة دي مش عارفه اطلع منها بسبب مشكله حصلت وفراق حصل بسبب اهلي وفى ضغط كبير ونفسيتي وحشه جدا جدا ودماغي مش مبطله تفكير ف حاجات كتير الفترة دي مش عارفه اطلع منها ازاى وقربت من ربنا وبدعي ب إلى عايزاه بس صعب يحصل ومش عارفه اتاقلم

عدم معرفه المشكله من الاساس والعمل على حلها بشكل صحيح بيكون سبب انها تكرر كل شويه ويرجع آثارها النفسى التابع ليها
علشان تكونى احسن محتاجين نشتغل ع اصل المشكله وحلها ده هيخليكى اقوى ومش هتتاثرى مع اى مشكله جديده هتحصلك

أطباء في تخصص نفسي

المزيد من الاطباء تخصص نفسي