عملت الغضروف من 14 سنه ورد عليا بعدها ومحتاجه عمليه...

[أسئلة طبية تخصص عظام]

127 عملت الغضروف من 14 سنه ورد عليا بعدها ومحتاجه عمليه تانيه وعندي ضيق ف القناه العصبيه لرجلي الشمال وعضمها بيوجعني باخد باسط العضلات اوقات بيفيد واوقات لا لكن المها بيزيد وباخد لزقه فيتامن ب تحت اللسان، اخد فيتامين د ؟ وايه نوعه ؟ انا ربه منزل معظم الوقت ف البيت مبتعرضش للشمس هل الم عضم رجلي من فيتامين د ولا من الغضروف ؟ ارجو الافاده وشكرا جزيلا

يفضل تعملي تحليل فيتامين د علشان نتاكد من السبب

أطباء في تخصص عظام

المزيد من الاطباء تخصص عظام